Monday, June 7, 2010

Saya dan Kamu....Bezanya

Kenapa pepagi lagi org kacau mood sy ek? Menjadikan pagi ceria yg sy mulakan dgn nescafe jadi hambar plak. Adakah saya ni kwn yang kamu perlukan hanya pada masa nk mintak tlg shj? Klu x, x pernah pn kamu ingt saya adalah kawan kamu.

Bayangkn, berapa lama dah shgga pagi ni baru kamu tegur saya kat YM. Mula2 ingtkn nk berbual mesra dgn saya, tp sangkaan sy meleset. Pertanyaan apa cerita sekarang hanyalah intro utk kamu menyatakan bhw kamu baru teringat yg kamu pernah pinjam tesis org jbtn dan x hantar lg. Silap sy plak, sy tanya adakah kamu nk dtg hantar tesis tu. Kamu cuma stop di situ. So fhmlah saya maksud kamu cari sy hanya utk minta tlg hantar tesis tersebut shj. Bila pertanyaan sy x berjawab, maka saya tukar status YM ke busy. Tgk2, kamu plak offline dah.

Sy fhm, taraf kamu manalah ada masa nk berbual2 dgn saya. Siapalah saya ni...bak kata sorg kwn sy yg dah pun jadi macam kamu, taraf sy ni cam pencacai je. Apa org suruh buat, x kena mana2, sy yg kena bertanggungjawab. Kamu plak, taraf di atas, yg skrg boleh memberi arahan dgn bangganya.

Xpelah, bgs juga kamu offline je, xdelah sy kecik ati ngan tindakan kamu x jwb soalan sy tu. Klu nk kata kamu kecik ati dan xnk kawan sbb status perkahwinan saya, kamu silap la sbb jodoh tu Allah yg tentukan. Xkn kamu kecik ati sbb pada umur skrg (yg lebih tua dari saya) kamu blm kawin, keseorangan......, tp kamu perlu syukur sbb mak ayah kamu masih hidup. Jadi tempat bergantung dan mengadu kamu adalah mak ayah kamu. Saya plak mungkin Allah gantikan ketiadaan mak ayah dgn kehadiran suami dan anak. Kalau kamu x fhm konsep ni dan mengenepikan saya dari hidup kamu atas sebab ini, saya x blh nk buat apa2. Cuma saya harap dengan ilmu dan kedudukan yg tinggi, kamu blh buka ruang minda kamu utk fikirkan apa yg saya katakan ni.

2 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

dhila said...

orang mcm tu xleh dibuat kawan

Umi_Iman said...

Kita tahu bila org melihat kita dgn sebelah mata je, kn dhila? Kdg2 kita pelik, kita begitu nk kwn ngan org tu, tp org tu x brape nk kwn pn ngan kita. Jadi, kita syukur dgn kwn2 yg btl2 berkawan dgn kita, cam dhila cthnya.

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails