Tuesday, June 1, 2010

Kecewanya Hari ni

Dah berhari2 tunggu, then arini kt blog http://hazlizahusaini.blogspot.com/ bgtau psl result SPA. Bergegas tgk coz confident jwb elok ari tu (banding dgn exam2 SPA yg terdahulu - banyak gangguan). Alangkah kecewanya...msuk IC number, tgk2 keputusan Peg. Pembangunan Masyarakat S41- GAGAL. Rasa dh jauh ati nk apply lg...smpi bila nk tgk result camni. Dulu dkt U, exam lg susah tp blh lepas. Sy x fhm kt mana yg x betul smpi berkali2 ambik, berkali2 gak gagal. Contact member2 yg sama exam aritu pn semua failed. Semua pn dok berkecil hati skrg ni. Nak gak tanya bahagian mana yg gagal, kenapa gagal, kt mana x betulnya, apa skemanya, tp pada siapa? Tambahan plak, siap study tu utk menghadapi exam, smpi ada soalan yg btl2 sama sebijik keluar, dah tanda jwpn yg btl tu (Soalan Kenegaraan tu). Tang Esei pn dua2 (BM/English) puas ati jwb. Penyelesaian Masalah rasanya yg terbaik penah saya jwb, even Sahsiah dan Minat pn. X kan itupn gagal? X faham, mmg x fhm. Stkt ni, mls lg nk apply balik, tak tau la esok lusa klu dah ubah fikiran dn rasa kecewa tu hilang, my b isi balik la. Sy siap dh x isi PTD coz mls nk amik pot ngan PTD lg, ltk satu jwtn je pn x leh nk lulus, abis cemana? Masa ni rasa nk menangis kt riba arwah Ma, mengadu kat Ma (Rasa je nk nangis tp blm nangis lg, xde rs airmata nk jatuh pn, my b dh kebal sbb sllu sgt GAGAL exam SPA).


4 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

aku memang begini said...

tu la, jgn sedih eh dik non, kalo ko leh gak nangis kat riba nik, aku? kat riba sponge bob je la, smlm aku baling dah mr beans tu, sakit hati, tak leh tidor, tahan sakit..smlm aku dpt result tu after maghrib, semapt lagi gelak2,,.sewel ke ape ntah..

Umi_Iman said...

Aku dlm blog ni je cam feeling2 sedih, luar gelak2 plak, leh salam tahniah ngan ko plak, tahniah gagal!

mamma said...

Tak pe umi iman..len kali cuba lagi..
setakat ni sy dh 11 taun cuba to xpenah lepas
apa kesss????

Umi_Iman said...

Yeke? Wah begitu tabah skali mamma...harap2 sy pn setabah mamma gak la...x tau nk kata dah, yg esei2 tu klu kumpul tiap2 kali exam, dh leh buat buku kot...buku panduan exam plak.

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails