Tuesday, June 1, 2010

Batu Belah Batu Bertangkup

Knp tiba2 ckp psl btu belah btu brtngkup ni? Dah x kecewa lg ke? Masih kecewa lg...mana x kecewa, exam sehari suntuk, jadi kecewa pn kena sehari suntuk gak. Dalam pada itu, nk tergelak pn ada. X patut betul dorang ni...sapela pepandai cari keywords "Batu Belah Batu Bertangkup" ni? Isk3...nape nk cri benda ni? Nk masuk dlmnya sbb kecewa exam gagal ke? X sanggup sy....angkat tgn sape yg cari keywords ni....kalau ye pun u all ada kecewa mana2, sy nasihatkan jgn ambil jalan singkat, bunuh diri itu haram dik oi...xleh nk atasi mslh sendiri, jumpala kaunselor, klu depress sgt, jmpala pakar psikologi ye. Err...tp betul ke wujud Batu Belah Batu Bertangkup ni? Kat mana?

2 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

achik yatie said...

ko ni, ade2 je la, yg sehari suntuk tu yg aku tak tahn, takpe selagi kecewa ko tu tak bgi effect kt aku.wakakaka.ko ade wat entry tu kot,..citer tu mmg biol, ade plak bunuh diri semata2 telur ikan tembakol, telor ayam ade, itik, angsa, kalau nak telur buaya pun byk..kan.kan, mengong org guna keyword tu.wakakaka

Umi_Iman said...

x baik ko ckp dia mengong...tu penyumbang kepada traffic blog aku tu...at least ade gak keyword yg terlibat, aku ingt ada tls dlm en3 kalumpang tu...tp serius aku nk tau pasal ape org tersebut cri keyword ni...ada ke lecturer yg bg assignment tajuk ni ek?

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails