Thursday, July 29, 2010

Main kirim-kirim salam

Teringat perbualan dgn kakak sy a long time ago.
Kakak: Ayu, ada orang kirim salam kt ko.
Saya: Sape? (Sapela main kirim2 salam plak ni)
Kakak: Abang Min.
Saya: Abang Min mana?
Kakak: Abang Min la, dia kata ko perasan, lalu depan dia je ko betul2 tudung.
Saya: Hoh melampau ni berani2 ckp aku perasan...Abang Min mana?
Kakak: Hahaha...Abang Min, cerminlah...
Saya: Kurang asam ko, ko mmg sllu kenakn aku...aku akn bls dendam nti.
Bayangkan masa tu saya bru sekolah rendah...nk main2 kim salam plak kn...x logik btl...dah kim salam ckp org perasan. Sy cuba tumbuk kakak saya tu, tp dia ngelak smbil2 gelak2 bodoh...nyampah je nengok.

2 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails