Tuesday, May 25, 2010

Celebrate Anniversary Dengan Pizza FishKing...kakaka

Semalam, masa lunch hour, hubby amik saya gi MayBank Jalan Klang Lama pasal nak tandatangan pelaburan ASB tu (jgn terkejut plak...amik yg kecik punya). Financial Advisor yg called dan confirmed appoinment date ngan saya rupa2nya tergesa2 nak keluar (boleh plak ada appoinment lain time tu) dan suruh org lain  tolong. Banyak jugakla helaian yg nk ditandatangan. Balik2 tu, lalu Jalan Kuchai Lama. Mata terus ter'fokus' kat KFC dan Pizza Hut yg sebelah menyebelah tu.

"Pizza...Pizza," Laju je mulut sebut.
"Ok, Pizza," jawab Nik sambil terus membelok masuk.

Dalam hati, wah bestnya orang nak blanje. Sempena esok (25/05/2010) adalah Ulangtahun Perkahwinan kami yang Ke-2. Pakej Pizza King Set 1 ialah RM 28.00 (Regular Size). Ala, bukannya kami makan banyak, jadi pesan regular ok je.



Pepsi segelas seorang...bleh lagi Bila Nik punya dah abis dia mintak saya punya


Tunggu Pizza tgh masak (lama), makanla Garlic Bread cicah Mushroom Soup ni...sllu mana la saya makan roti dia, kali ni dah lapar sangat, makan je la smpi bahagian Nik punya pun sy yg makan.


Tgk Nik cam x berapa nk abes je mkn sup tu, saya mintak je la...org tgh lapar ni...ni agak2 suku lagi nk habis.


Nah sekarang FishKing sudah sampai...berjela2 cheese ditarik, smpi guna bantuan garfu plak



Adegan ganas memotong Fishking...x guna knife (Pesanan: Jangan tiru aksi ini ye...hanya pakar saja dibenarkan).



Potongan kedua utk En.Nik ye...suka main tarik2 cheese ek, ingat teh tarik je bleh tarik, cheese pn boleh...makan2 ye, pastu sila bayar ek.




6 bahagian sudah jadi 3...perut dah penuh, jadi berkira2 nk kongsi kegembiraan ber'FishKing' ngan org lain plak. 1 bahagian utk JariJemari, 1 bahagian utk Intan, dan satu lagi utk my baby, Iman.


Ni adalah resitnya ye...ish3...berbaloi-baloi gak la 1 FishKing Regular Size boleh kongsi makan 5 org, dah la Eat In, lebihnya blh plak mintak Take Away (wakakaka)...kenmain gembira lagi JariJemari bila dpt mkn free (kekeke). Yg Intan plak, tanya2 sy, apa nama dia ni, Intan x penah makan yg ni (wakakaka)...gelak aje. Balik petang, suap plak si kecik ngan FishKing yg telah sejuk (cian) tp si kecik mana penah tolak makanan klu dh masuk mulut, kecuali klu dah kenyang.

6 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

mamma said...

happy anniversary buat umi iman n hasben...semoga berkekalan ikatan kasih :p

aku memang begini said...

salam, wow, kecur liur aku tgk keexcitetan ko makan pizza tu, slurrrrrrp,.patutla smlm aku dapat mkn pizza gak, alhamdulillah, rezeki kau, rezeki aku.hehhe, wht ever, hapy anniversary day my prend....moga kekal sampai akhir hayat, cayalah,smlm besday iman,..

Umi_Iman said...

T.kasih byk mamma...insyaAllah

Umi_Iman said...

Wsalam...tula, jadi jgn x kwn ngan aku, kena kwn gak...hahaha...

suhaisweet said...

nice blog n n3.visit mine if free k.;D

Umi_Iman said...

Thnx...I will...

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails