Wednesday, November 25, 2009

Kenangan Majlis Perkahwinan



Semasa akad nikah di masjid Kubang Laka. Diwalikan oleh adik (hensem plak dia macam budak2 tahfiz). Kakak2 semuanya sempat kahwin masa ayah ada, bila ayah meninggal terpaksalah adik yg jadi wali saya.




Kenapalah dia tinggi sangat...saya plak rendah sangat. Selepas sah bergelar suami isteri, ambil gambar kenang-kenangan walaupun xde majlis persandingan.




Kawan baik yang datang ke majlis perkahwinan saya. Di sebelah kiri Ima (dia ni kembar sebenarnya, kembar dia nama Ida), dan di sebelah kanan pula adalah kawan sejak tadika lagi iaitu Na.




Bersama 2 daripada 5 orang kakak saya. Berbaju hijau adalah kakak kelima saya, kimi dan berbaju merah adalah kakak kedua saya, Kak Ani. Kami x tetapkan tema warna jadi semua orang pun pakai baju warna sesuka hati.




Bersama adik-adik suami. Yang berbaju kuning Ina, dan berbaju pink ialah Iza (adik bongsu). Walaupun adik-adik tetapi masing-masing dah kahwin terlebih dahulu daripada abangnya, so bila ambil gambar, masing-masing pangku anakla.

0 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails