Thursday, April 22, 2010

What a busy...busy...busy day!!!

Do I care? As long as I can organize everything, so everything is under control. Even my boss gimme so much task today...still under control. At least we're not in trouble.

So nak x nak, saya siapkan semua tugasan, kemas yg mana patut pack, packed, and then, masa rehat ni update blog. Bukan apa, mana tau dkt Awana nanti asyik kena ganggu & x sempat update blog. Andai itu terjadi, terpaksalah saya simpan 3 hari sblm update blog lagi. Why update is important for me? Sebab...saya rasa release bila saya menulis...masa sekolah dulu suka sgt menulis & kepada sesiapa yg rajin scroll entry saya terdahulu, ada cerita saya menulis zaman sblm tadika lagi...hmmm...ok, enough for today....c u again!!!

2 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

paku payung said...

busy,,spi luper segala2nye

syara said...

huehue...saye pn skang semaakkin bz!!

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails