Tuesday, April 20, 2010

Iman Sudah Mengerti Doa

Balik kerja semalam, kami berkejar ambil Iman di rumah ibu pengasuh sebab hari nk hujan. Iman biasalah bila nmpk saya, terlonjak2 kegembiraan. Ibu pengasuh tanya, "Umi x tahu ke Iman naik campak?"....saya geleng kepala sambil jawab dengan soalan, "campak ke?"....laa...sy ingtkan biji2 halus tu keluar sbb air x bersih, berkarat, mgkin kulit Iman sensitif...rupa2nya campak. Apalagi berkejaran lagi balik takut Iman kena hujan nti. Smpi kt rumah, ada pasar malam, terus beli air kelapa. Iman minum cam x lalu je...x sedap ke?

A good news to share is...Iman dah pandai berdoa. Bila saya baca je 'Bismillah...', dia akn angkat dua belah tgn, tunggu smpi abis doa saya baca, and then pekap tangan ke muka (lamanya). Cuma kesian dia, giginya belum tumbuh2 lagi. Skrg ni suka klu org beri perhatian kat dia dan bermain dengannya, terkekek2 dia gelak. So, sy record suara comelnya tu dan jadikannya message tone utk handphone sy. Next time kalau sempat snap pic Iman tgh doa, sy akan upload sini.

3 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

Alimaz-Kembara Terasing said...

dah ke klinik lom...cepat2 g klinik....

Iman's Umi said...

Dah g klinik Khamis lepas utk demam tu, dah ok demam, campak plak naik...errr, ikut ibu pengasuh, bagi air kelapa nti biji2 campak tu kuar semua then ok la...

paku payung said...

surh orang coment, tp sebok nk tgk, iman dah besor ghupernye,..campak kan ajer campak Iman tuh kat bibik manje, puas hati aku,..sudu pon susah nk dpt, kan Iman kan, jadilah anak yg baiek, jgn mcm kita org yg tak penyabar nih

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails