Friday, October 10, 2014

Jamu Ratu Malaya

Salam everyone,

Sekadar perkongsian pengalaman dari saya

Selepas melahirkan 2 orang anak, banyak perubahan dirasai pada tubuh.
Hubungan intim juga hambar disebabkan masalah kekeringan.
Hasil perbincangan bersama kawan, saya diperkenalkan dengan Jamu Ratu Malaya.

Alhamdulillah, seminggu saya mengambil Jamu Ratu Malaya, masalah saya telah dapat diatasi. Syukur suami memahami malahan beliau sendiri membelikan saya botol kedua.

Sekiranya anda mahukan Jamu Ratu Malaya,
saya ada tawaran istimewa
hanya tambah untuk pengeposan
RM6 (Semenanjung Malaysia)
RM10 (untuk Sabah & Sarawak)

0 Orang Membebel Kat Saya Di sini:

My Love Story

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mari Mengalunkan Zikir...Tenangnya

Related Posts with Thumbnails